Skip to Content

WoW Insider has the latest on the Mists of Pandaria!
BlogComments
WoW30 Comments

Recent Comments:

Tabard storage solution incoming {WoW}

Feb 8th 2009 6:24AM Sounds cool, small things that make a big difference.

World of WarCrafts: Faction scarves {WoW}

Nov 20th 2008 9:16PM Webmaster must play Horde, :P.

Sam

That sinking sensation {WoW}

Nov 20th 2008 9:14PM As much as it might seem like a dreaded, dark and morbid environment, I believe it really gets into the mood of Northrend, the hub of the most dangerous arch-evil of the living world.

You can't really jump off the Zepelin into happy land, after all, Arthas wouldn't be a happy chappy about a whole bunch of sailors landing on his shore and building giant fortresses. :P

That being said, I've slowed down a lot with Wrath, read a lot more quest text, and I'm happy I did, loving every quest so far. Except maybe Chilled Meat haha.

Definitely a lot funner than BC, but I did get a twang of guilt I suppose, about all those lovely zones on Draynor just existing haha - Zangarmarsh being a standout there.

My 2c but.

Ritual of Summoning revamped {WoW}

Nov 20th 2008 9:06PM Very cool, good to see this. It's the small changes that make a difference sometimes, looking forward to it as a Warlock myself.

Sam.

Obama's FCC transition co-chair is a WoW player {WoW}

Nov 20th 2008 5:28PM Hahaha always good to see, great post.

Sam

The Queue: Reputation, daily quests, and performance in Dalaran {WoW}

Nov 20th 2008 5:24PM 8GB of RAM here, don't miss a beat.

You'd be suprised but - Quad core 2.4ghz and an 8800gt - I still dropped to about 30 frames running everything at maximum quality except draw distance when I first flew into Warsong Hold - that place is a chugger.

I am running the game on 22" res. but so, 1680x1050, so I dunno, resolution makes a difference heaps imo.

Can't wait to try Dalaran! I think my internet usage will be spent by then as well, so shaped to 64k, yay!!

-Sam

Checking your caps: Defense, Block, Hit, Expertise {WoW}

Nov 20th 2008 5:19PM Fair enough, Still only worrying about hit crit and sp as far as I can tell for a Warlock - haste and resilience maybe as I hit 80 for pvp.

And obviously - Stam etc.

Morhaime: "We'd like to be doing regular expansions" {WoW}

Nov 20th 2008 3:00AM So True hahaha.

Sam

Living without General chat {WoW}

Nov 19th 2008 9:29PM Totally agree, I've had a fair share of Guild tools over time, but I've trusted Guild chat for a little while now.

However, any time my chat resets and since I started playing in 2005-

/leave 1
/leave 2

etc. Lol.

Sam

Design a disease timer for DeathKnight.info {WoW}

Nov 19th 2008 9:25PM Great idea!

Hopeless in the creative side of life myself, but good luck to all!

Sam