Skip to Content

WoW Insider has the latest on the Mists of Pandaria!
  • Stevocurrie@gmail.com
  • Member Since Feb 6th, 2010

Are you Stevocurrie@gmail.com? If So, Login Here.

BlogComments
WoW13 Comments

Recent Comments:

The Daily Quest: Oh so talented {WoW}

Jul 20th 2010 3:18AM First!

Nonstandard loot systems in WoW, page 2 {WoW}

Jul 19th 2010 1:27PM @ mr. Caraway, I have never heard of the SK system before.

Nonstandard loot systems in WoW, page 2 {WoW}

Jul 19th 2010 1:23PM I agree. My guild is mostly irl friends (I think I'm the only pug, is that's what you wanna call it) and we use group loot. It works great. Even if you need it for offspec you need and if there is a loot discrepency just say so In vent. We've never had a problem. Alot of the time someone will give ther ms piece to someone who needs it for os because it's a huge upgrade, or they're just chill about It and raid for the experience not the eipix lootz like alot of people seem to lately.

I love this way of raiding because loot gets done quickly and easily and we're a pretty causal guild raid two nights a week and we still are 11/12 working on the lk. With 3 hardmodes on farm. Not too terrible IMO.

I acually totaly stopped doing 25 mans cuz I don't enjoy the environment and I never get loot so I don't see the point in going.

Protection's new talent tree {WoW}

Jul 15th 2010 12:35AM Does no one else find it stupid how our only silence also fazes them? There'll be a caster chilling over there casting on me so I avenging shield him to silence him and he only gets halfway to me cuz he also got dazed. I think it's really stupid and they should give us another ranged silence or at least make a glyph or something that removes the slowing effect.

Am I the only one who is bothered by this? I've never seen anyone else complain about it. But it's a pain in the ass. Just food for thought

Win one of three free FigurePrints Busts {WoW}

Jun 8th 2010 11:23AM

idk why it didn't show up

Win one of three free FigurePrints Busts {WoW}

Jun 8th 2010 11:17AM Jaxon of

The Daily Blues {WoW}

Mar 19th 2010 2:24AM I play a prot pally and I think it's dumb they wanans nerf us. Angus has a freaking good point. We might be op on TRASH. So... It's not like we have more survivability then any other tank. So why does it matter? Warriors have tons of nifty tricks to gather everone up, and bring casters to them. Pally's only have one. So maybe nerf our aoe ability and give us a 2nd silence.
I still would hate it cuz even as a pally some stupid boomkin kept peeling ppl off me with his 20k starfires. It wasn't cool. but it proves we CAN have trash peeled off us.

Don't nerf pally's buff warriors. Idk how to tank with a warrior, but if they have anything like holy shield which they should have up all the time, make thunderclap auto crit when it is up. I think it has a CD so they couldn'tjust spam it. Maybe even increase the Cd so it could only be used once a pull (20sec would probably do it.)

Encrypted Text: Hit and expertise in Icecrown {WoW}

Mar 18th 2010 2:59AM Not a rogue moment as much as a lock one, but me and 3 of my rl buddy's went to gurubashi arena i, on my 37 lock, made a summoning portal and found ppl in the old Lfg system, to summon and. Quickly kick from the group and kill. We ha d e dew laughs for about an hour untill, unknowingly, we summoned and killed almost half of our servers top pvp guild. Prepared to have an epic battle, they all hearth cuz "it was fucking funny and you had tne balls to do it"

most fun I had on wow in. Loooooong time

Cataclysm: Stat and system changes for retribution paladins {WoW}

Mar 2nd 2010 10:32PM Is there gonna be one of these for protpallys? Cuz what it sounds like to me that every one will have pretty close health pools. Including tanks. That sounds like it totaly sucks. So.... A little help? Maybe one of you know.

Breakfast Topic: Would you like some heroic with your vanilla instances? {WoW}

Feb 28th 2010 10:36AM They should just recamp everything. It wouldn't be that hard. They already have the programs writen to do it. All it would take is going back and tweek a few things the chance their level and drops.

I started play wow a week before wotlk hit so I never got to enjoy any of the vanilla or BC wow instances to thier full potential, and I'd love to see some of them and their beuty, withing going back and soloing it all and wasting my time to do it.